Bloodstone
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gezocht: Leiders

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rescator
Administrator
Rescator


Geslacht : Hengst
Aantal berichten : 42

Character sheet
Rang: Soulless Leader
Leeftijd: Ageless
Partner: That's the thing about pain. It demands to be felt.

Gezocht: Leiders Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: Leiders   Gezocht: Leiders Emptyza feb 08, 2014 5:40 pm

Hallo leden!

Altijd al een leider willen zijn? Dat komt goed uit want we zoeken een leider voor rang 1, 2 en 4.
De leider van rang 1 moet de meest gevaarlijke rang van Bloodstone leiden. Hun gebied is open en weinig verstopplek voor de Ziellozen.
De leider van rang 2 beschermt de tweede kudde. Ook moet deze topic met leden voeren als ze een rang hoger willen en een proef afleggen. De karaktertrekken van rang 2 zijn moed en onverschrokkenheid.
De leider van rang 4 weet het geheim hoe je onschendbaar bent voor de Ziellozen. Iedereen in rang 4 kent dit geheim. Rang 4 is de hoogste rang en alleen diegenen die het echt verdienen komen hier. De leider moet net als de leider van rang 2 topics beantwoorden als leden een rang hoger willen en een proef afleggen. De karaktertrekken van rang 4 zijn loyaliteit en behulpzaamheid.

Als je een leider wil zijn moet je minimaal het onderstaande lijstje invullen. Mooie aanmeldingen die er goed verzorgt uitzien hebben natuurlijk meer kans, dan weet ik dat je er moeite in hebt gestoken.

Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Karakter:[/b]
[b]Leider voor welke rang:[/b]

[b]Naam speler:[/b]
[b]Leeftijd speler:[/b]
[b]Ervaring speler:[/b]
[b]Motivatie speler:[/b]

Groetjes,
Renske.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bloodstone.actieforum.com
Sunset

Sunset


Geslacht : Merrie
Aantal berichten : 18

Character sheet
Rang: 1
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Try to win her heart

Gezocht: Leiders Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Leiders   Gezocht: Leiders Emptyza feb 08, 2014 6:58 pm

[/tr]

L e g o l a s


Naam: Legolas
Geslacht: Hengst
Leeftijd: 4 jaar
Karakter: Legolas is een vriendelijke hengst, die ieder paard zal helpen als die in de problemen zit. Koste wat het kost zal hij zijn vrienden en kudde veilig stellen, al is de prijs daarvoor nog zo hoog. Als je één op één met hem bent kan hij wat afstandelijk en koel overkomen, omdat hij zich niet te kwetsbaar wilt maken. Heb je zijn vertrouwen, dan zal hij ook opener zijn. Als er gevaar dreigt zal de jonge hengst zijn vrienden beschermen. Angst zal hij niet snel tonen en hij zal nooit voor gevaar wegrennen als zijn vrienden, of kudde leden, daar nog staan.
Leider voor welke rang: rang 1

Naam speler: Julya
Leeftijd speler: 15 (ik word 16 juli 16)
Ervaring speler: Tja, een aantal jaartjes op DreamHorses, warriorcats, Wolfstory....
Motivatie speler: Het lijkt me heel leuk om met een paard deze rang te spelen en ik heb al met Legolas op BMH gerpgt, en ik wil hem weer leven inblazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rescator
Administrator
Rescator


Geslacht : Hengst
Aantal berichten : 42

Character sheet
Rang: Soulless Leader
Leeftijd: Ageless
Partner: That's the thing about pain. It demands to be felt.

Gezocht: Leiders Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Leiders   Gezocht: Leiders Emptyza feb 08, 2014 7:00 pm

Ik moet toegeven, ik was direct weg van je aanmelding en ik weet dat jij heel actief bent.

Gefeliciteerd Julya! Je mag Legolas registreren en aanmelden als leider van rang 1! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bloodstone.actieforum.com
Stiria

Stiria


Geslacht : Merrie
Aantal berichten : 72

Character sheet
Rang:
Leeftijd: 3½ year
Partner: No one will ever love me, so why do you ask?

Gezocht: Leiders Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Leiders   Gezocht: Leiders Emptyma feb 10, 2014 5:33 pm

Naam: Stiria
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 3,5 jaar
Karakter: Stiria is een erg serieus paard en zal haar serieusheid ook nooit verliezen. Haar naam is Latijns voor ijskegel, ze heeft ook een redelijk koud karakter. Veel medelijden zal ze niet snel tonen, maar is wel berijd om haar leven te riskeren om andere te beschermen. Ze is redelijk gefocust op snelheid, daarom rent ze ook erg graag. Als je haar uitdaagt voor een raceje zal ze dit altijd aannemen. Ze is niet snel bang en is daarom ook niet bang om de koude waarheid te zeggen. Ook is ze niet op haar mondje gevallen en als ze het ergens niet mee eens is zal ze dat ook duidelijk laten merken. Soms kan ze ook wat agressief uitvallen en is bereid te vechten voor wat zij denkt dat het juiste is.
Leider voor welke rang: Rang 2

Naam speler: Anouk
Leeftijd speler: Sinds 11 januari 15
Ervaring speler: Precies weet ik niet maar ruim 1 jaar serieus en ongeveer 2 jaar niet heel serieus. Ik heb accounts op Rapossa, Warrior Cats, en nog wat minder bekende sites. Dus heb wel ervaring met het bespelen van een dier. Ook heb ik op wat minder bekende sites ervaring met een hoge rang, ze zijn niet zo bekend dus het heeft weinig nut om ze te noemen. Als je ze toch wilt weten moet je het me maar even zeggen.
Motivatie speler: Ik vond dit al een leuke site toen ik er over las dus heb meteen een account aangemaakt. Ook heb ik nog nooit een paard gespeeld dus lijkt me dat een leuke uitdaging om te doen. Ook zou ik graag wat leven in dit account willen blazen en daarvoor is dit dus een prima kans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gezocht: Leiders Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Leiders   Gezocht: Leiders Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: Leiders
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bloodstone :: General :: Bulletin board :: Announcements-
Ga naar: