Bloodstone
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Leader: Ray

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ray

Ray


Aantal berichten : 85

Character sheet
Rang: Leader Rank 3
Leeftijd: 6
Partner: Love is painful and overestimated, but it's worth a try

Leader: Ray  Empty
BerichtOnderwerp: Leader: Ray    Leader: Ray  Emptyza feb 08, 2014 2:26 pm





`I liked mysteries so much, that I became one’

Ik ben Ray, ik ben een hengst die 6 lentes heeft zien komen en gaan, hoewel ik niet veel waarde aan leeftijden hecht, lijken andere het immens belangrijk te vinden. Dat zijn dan meestal ook degene die, tot mijn complete teleurstelling, meer waarde hechten aan spierkracht dan aan geestelijke kracht. Oké, misschien vind ik het minder erg omdat ik beide, geheel onder ons gesproken, heb. Natuurlijk heb ik ook minpunten, zo kan ik niet liefhebben. Ik weet niet waarom het komt, of eigenlijk weet ik het wel, maar ik denk er liever niet aan terug. In elk geval: ik sluit iedereen uit, ik wil niet om andere geven, want wat heeft het voor nut? Je raakt iedereen toch altijd kwijt. Ik doe niet aan vriendschap, of aan liefde. Iedereen die probeert iets om mij te geven zal ik buiten sluiten, ik wil niet dat andere mensen om mij geven. Ik mag dan wel goed zijn, in zekere mate, ik wil niet dat mensen goed gaan verwachten. Ik weet dat het dom is, ik zeg zelf immers altijd dat vriendschap en liefde de sterkste wapens zijn die je kan hebben. Ik hoop dat het land van de bloedsteen mij weer vriendschap geeft. Er zijn nog wel andere dingen, maar daar kom je later wel achter.
Goede punten? Even kijken, ik ben slim, zeggen de meeste, ik heb een hoog inzicht en ik kan me vaak in andere verplaatsten. Oh en vele zeggen dat ik mysterieus ben, hoewel ik niet zeker weet of dat een pluspunt is.
Hoe ik eruit zie? Mijn gouden palomino vacht wordt uitgetekend door de witte manen en staart die achter me aan wapperen als ik door mijn thuis in het westen trek, mijn reebruine ogen glinsteren als ik over de dingen vertel die ik leuk vind. Ik heb een witte bles die van tussen mijn ogen tot mijn mond doorloopt, ook over mijn zwarte neus.
Dit was ik wel zo’n beetje, de rest krijg je later wel te horen.









Terug naar boven Ga naar beneden
Rescator
Administrator
Rescator


Geslacht : Hengst
Aantal berichten : 42

Character sheet
Rang: Soulless Leader
Leeftijd: Ageless
Partner: That's the thing about pain. It demands to be felt.

Leader: Ray  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leader: Ray    Leader: Ray  Emptyza feb 08, 2014 5:32 pm


Geaccepteerd!
Welkom op Bloodstone
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bloodstone.actieforum.com
 
Leader: Ray
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leader: Legolas
» Leader: Ragnarok

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bloodstone :: In character :: Enroll :: Accepted :: Rank three-
Ga naar: